Oj oj oj... ska jag börja blogga igen?

Mitt liv har faktiskt tagit en lite twist. Jag sitter inte bara hemma nu längre så jag kanske ska börja med bloggandet igen?

Iadg har jag:
* Haft sovmorgon och tagit halv 11 bussen till stan
* Blivit hejdad i bussen av min gamla fritidslärare och undrade om vilka som fyller 18 i år (93:orna)
* Ätit någon stark mysko pastagratäng på skolan
* Haft 1 timmes lektion/föreläsning
* Jobbat min första dag på ICA
* Övningskört på E4an
* Fått ömma fötter
* Smörjt mina knäveck eftersom jag har några röda utslag där

Det är iaf Lite mer intressant än

Idag har jag:
* Suttit vid datorn

~nästa dag~

Idag har jag:
* suttit vid datorn

Och så vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0