Hmm...

Jobbat 10 timmar idag!

Vill ni veta några misstag jag gjort idag?
det får ni ändå.
1. Glömde ge tillbacka 4kr till en liten flicka som köpte godis
2. Tog ut 10kr åt en kund istället för 20kr och fick krångla med maskinerna
3. Glömde ge tillbaka 3kr till Anna Carlssons kompis!

Det var nog de största misstagen. 

Det possitiva idag är att jag har lärt mig de flesta rutinerna.
Kan koderna någolunda.
De flesta kunder verkar vara nöjda (typ alla)

Hade också nationella i engelska idag. Det gick väl som det gick. Hade ingen insperation till att skriva om "Generations" Men jag skrev i alla fall fler ord än vad som var minimum.

JHag slänger in en random bild jag tog på fotografiskbild i onsdags

En Liten Tulpan


Kommentarer
Postat av: Anna

YEY JAG HAR EN LÄNK I DIN BLOGG :D:D:D YEYY HAHAHAHAH tack lisa <3<3<3<33<3<3<3<3

2011-05-09 @ 01:10:39
Postat av: Schniffel

Då ska jag inte handla av dig på ICA XD Man ska få tillbaka varenda krona 8<D

2011-05-09 @ 20:57:02
URL: http://schniffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0