Trött men samtidigt pigg

Tillbaka till hotellet för att sova. Det var tanken i alla fall. Själv så har jag tänkt blogga, vilket jag gör nu, och sen hade jag tänkt läsa lite ur "De Målade Grottornas Land" som är sista boken ur grottbjörnens folk. Johanna ville läsa den så jag hade tänkt läsa så långt som möjligt innan jag far hem på måndag då jag ska dumpa den hos johanna.

Idag så har jag träffat många nya "awsome ppl" men det roligaste händer imorgon. Då är det en heldag med uppcon och det är då flest cosplyar.

Har också druckit Ramune idag. Det är en dricka som borde finnas i varje butik. Den smakar "yummie" och är rolig att öppna. ☺

Har inte hunnit ladda upp några bilder än på datorn för kameran är på laddning. Jag ska lägga upp en bildbomb senare. Jag lovar!

men nu ska jag läsa, natti natt! (=


Kommentarer
Postat av: jörgen

ramune... låter som alkohol....

2011-06-04 @ 22:37:33
Postat av: Johanna

Uppdatera Quinna!!

2011-06-08 @ 22:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0