tillbaka

Nu så är jag och John tillbaka till hotellrummet för att byta om till våra cosplays. Skicklig som jag är så glömde jag min solfjäder på tåget, fel tåg desutom, och har därför bara en halv cosplay men det får duga.

Idag har jag köpt nya skor och använt ett par andra nya skor så jag har skavsår på ena hälen och är lite öm på den andra. Skavsårsplåstrerna har smältsamman i huden på grund av värmen så vi får se hur det blir sen.

Men nu ska jag fortsätta att göra mig klar. Bilder kommer sen.

Till mamma: Jag mår bra och har jätte kul. Du behöver inte oroa dig. ☺


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad du än gör, dra INTE bort skvasårspöåstret!! Då får du ett öppet sår som kommer att göra ASONT!! Det ska lossna av sig själv... KRAM

2011-06-04 @ 09:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0