Då var dagen slut...

Nu är jag och Johanna hemma igen från shopping, bowling och ett bösök hos pappa.

köpte ett par nya skor idag. Ett par ballerinaskor med en liten klack. Jag slår vad om att jag kommer ha skavsår innan jag har gått in dem. Hittade också ett par skor som var fina och sköna och hade tänkt köpa dem. De fanns inte i rätt storlek i Skärholmen där vi var men personalen sa att det var ett par kvar i kungeskurva som ligger ganska nära. Då jag och Johanna kom fram till Din Sko i kungenskurva så fanns det ett par kvar eller rättare sagt ett half par kvar. Den ena skon var försvunnen. Den gick inte att finna någonstans, ett riktigt skomysterium. Vi hade tänkt titta in i kistagalleria imorgon före uppcon och se om de finns kvar ett par där, enligt personalen på din sko i Skärholemn så skulle det finnas 6 skor kvar där


Sen så begav vi oss till Heron City för att träffa pappa, Jing, Arthi, Tim och William. Vi åt på en restaurant vid namn Amazon som hade ganska cool inredning. Vi satt vi det runda bordet.
 
Efter maten så gick vi och bowlade. Pappa vann den första omgången och vi hann inte spelaklart den andra omgången men totalt så fick jag flest strikes! ☺

Några bilder från kvällen

Pappa och Tim^ (pil upp)

Jing och William ^(pil upp)


William ville köra bil ☺




Kommentarer
Postat av: Johanna

Den första bilden är ju på pappa och Tim! :)

2011-06-04 @ 16:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0