Jag lever xD

Nu då jag har en egen dator så kanske jag börjar blogga igen. Jag gillar tangentbordet på den här dator så det är kul att skriva :D

Idag så har jag haft fotografiskbild. Vi fick i uppgift att ta kort på litet-stort. Jag fick låna Louises halsband som föreställde en lite guldnyckel i en enkel guldkedja. Det påminde mig om att jag måste köpa en guldkedja till ett halsband som jag fick då jag var liten. Kedjan är för liten nu men det lilla guldhjärtat kan man trä på en annan kedja.

Jag har också haft Volleyboll idag. Jag tycker volleyboll är jätte kul, speciellt med den nya klassen jag har. Det är fler som ser gympan som en tillfällighet tt ha kul istället för att hela tiden försöka vinna. Det blir mer en gruppaktivitet som det är tänkt som istället för att någon kör solo då man är i ett lag.


Kommentarer
Postat av: mamma

Välkommen tillbaka! Fint skrivet, sammanhållning är bra.

2011-02-07 @ 09:02:37
URL: http://mammatanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0