Vad är motsattsen till Överskottsenergi?

Jag har ingen aning, men det är vad jag har för tillfället. 1000 saker jag måste göra (typ3 xD)

På tal om ingenting. Jag vill ha sommar jobb :O finns typ massor med saker som jag vill köpa som jag inte har råd med. Jag är alldeles för dålig på att spara. Men jag har tagit mig i kragen och försöker lägga undan 100kr/månad för att ha till roligare saker än kläder ^^ Men 100 kr i månaden är inte mycket, det är 1200 på ett år. Men som man brukar säga "kronan är början på miljonen" Kanske om den har rubiner i sig skulle jag säga xD (en kunga krona (A))


Ett sådant träd skulle jag vilja ha i trädgården (A)

Sen hoppar vi vidare till annat :D

Lite kläder jag gärna skulle vilja ha hängande i garderoben ;P (vaktaklänningen xD)
 
Alla från cubus ^^

Har sovmorgon imorgon till 12.25. Har 2 lektioner, geografi och matte.
12 skoldagar kvar :D
Skulle inta skada med lite fler soliga dagar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0