nja, Välkommen tillbaka kanske?

Har inte bloggat på en evighet.
Jag har varken orkat eller haft inperation (lär mig aldrig hur det stavas xD)
På tal om ingenting ;P
Det har varit underbart väder länge nu och det känns som sommar
(även om det bara är maj :o)

Nationella imorgon i matte. Det är den enklare delen tycker jag, men den är smatidigt svårare.
Förre delen vi gjorde bestod av två delar ;P En där du inte fick använda miniräknare och en där du fick men det var bara en uppgift (även om den hade bifrågor)
 Den vi har imorgon är som typ ett vanligt prov. Du får ett papper med uppgifter coh ska räkna ut svaren. Det svåra med just denna del är att du måste visa hur du tänker för att få bättre än G.

Och jag suger på att visa hur jag tänker :O

Över till roliga saker xD
hmm, Ja jag körde moppe, för första gången i år, igår. J
ag och Gabbis körde upp till ångsågen och roade oss.
Jag gick över till en "ö" genom att gå över en stock.
 Sen upptäckte jag att den vägen jag hade tänkt ta för att ta mig till andra sidan inte funkade så då plumsa jag genom vattnet och hittade en egen väg xD

Jag bara bablar på om allt möjligt, det hänger typ ens inte ihop xD
Men ni läser det ju frivilligt så ni får skylla er själva ;P

Jag var ute och tog kort i onsdags också men har inte lagt in dem på datorn än så det får bli några "stulna" kort ist. Jag har hittat dem själv :} (på google (A))

        Händer =)               Gorilla ritat av Ann
  

Ett  vattenfall i Japan som jag gäran skulle vilja besöka,
problemet är det att jag har ingen anning var det är xD


Kommentarer
Postat av: Schniffel

Gorillan är förevigt fast på nätet nu =P Tolken är fortfarande värst xD Man ser ju i alla fall att det där är en gorilla. Eller hur...?



Inspiration =P

2010-05-20 @ 20:39:10
URL: http://schniffel.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag tycker inte du bara babblar på...det är ju därför man bloggar, tror jag! Inspiration =)

2010-05-21 @ 20:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0