Irland...

Engelska arbete om Irland. Jag har redovisning imorgon. Jag fick uppgiften att sammanställa arbetet, jag har fortfarande inte fått alla delar... Maja som är sjuk skulle skriva om st. patricks, både om dagen katedralen och helgonet. Hon ville ta det för hon fyller år på st. Patrick's day. Men jag får inte tag på henne och jag blir galen :O



Över till något roligare ^^
Jag har skickat runt på Facebook (till alla som gick ut 9c -09 som har facebook) om en klass återträff i sommar. Jag funderar på fredagen den 25/6. Hoppas folk vill komma och så vidare ;P

1 timme senare, eller två :O klar med engelskan. Jag fick tag på maja men hon hade inte gjort det för hon är sjuk. skippade den delen och hoppas på det bästa. dokumentet är utskickat tillslut :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0