Wonderland....

Såg filmen Alice i underlandet idag. Den var faktist riktigt bra. Jag har aldrig varit riktigt förtjust i Disneys version, orginalet, men Tim Burtons version var så mycket bättre. Tim Burton vet hur man gör filmer.

Då filmer är slut och eftertexterna började rulla så brukar det ju alltid vara en låt som spelar. Det var det i den här filmen med. Jag tyckte att jag kände igen låten och hon som sjöng och kom fram till att det var Avril Lavigne. Jag fick då till svar av Schniffen att det inte lät som henne och mr. Parvilf var skeptisk med. Schniffen tyckte det nästan lät som Alanis Morissette i falsett. Jag sa att jag hade hört låten förr och då refrängen kom så klickade det till och jag kom på det. Jag hade rätt det var Avril Lavigne med denna låt.

Jag Älskar att ha rätt xD



Sa ju det ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Duktig tjej!! Då menar jag dig förstås och din rätta gissning!

2010-03-11 @ 17:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0