Tokio Hotel, Lady Gaga, Eminem...

Så vitt jag vet så har de ingenting gemensamt ändå så lyssnar jag på de alla ibland.

Tokio Hotel var det hysteri om för några år sedan. Jag var aldrig beroende av dem eller något sådant men jag tycker att deras låtar är bra och de sjunger ändå bra. Man kan inte jämnföra dem med exempelvis Phill Collins eller typ U2. (lyssnar inte på U2 men de är kända xD)
Tokio Hotels låtar har bra texter, i alla fall de äldre låtarna.

They see, they feel, believe
Just like we do
They're laughing, and crying
Wanna live here
Like me and you

Eyes without light
Too tired of good-byes
Never felt embraced
And frightened of every face
A life in disguise
Hope forever died

Lost and so alone
Born but never known
Left all on their own
Forgotten children
We'll never hear a name
They carry all the blame
Too young to break the chains
Forgotten children

Somewhere out there
You lost yourself in your pain
You dream of the end
To start all over again

Lady Gaga Har en stil för sig själv. Hon ska alltid vara lite mer extrem än förra gången.
Men jag gillar hennes stil och musiken är bra ;P

Eminem har också bar texter på hans låtar men jag lyssnar inte så mycket på honom.
Jag kommer ihåg då jag var liten (yngre ;) då lyssnade jag på Hailes song typ hela tiden.


♥Music in my heart♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0