Sen sist...

Det har hänt mycket de senaste tre dagarna då jag inte har bloggat. I fredags så for jag till Jessica och deras stuga och sov där till på lördagen. Vi gjorde inte så mycket men lycades ändå bli utägda av deras hund boss. Jag ska inte gå in på vad som hände men det handlar i alla fall om en gummibåt, två olika åror och en hundleksak.

På lördagkväll då jag har kommit hem så får vi besök av Kicki och Erik. Vissa lyckades charma till sig fotmasage :D

Idag så har jag inte gjort så mycket alls. Sov i min soffa för att kunna läsa. Min lampa hade gått sönder. Det är för mörkt att läsa i min säng, så jag bestämde mig för att sätt mig i min soffa med ryggen mot fönstret. Då kunde jag se vad jag läste med hjälp av ljuset från fönstret, sen orkade jag inte resa mig upp och gå till sängen då jag blev för trött för att läsa så då somnade jag i soffan.

en låt som är väldigt fin och som jag har lyssnat på mycket idag är den här.
When you Believe från Prince of Egypt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0