Trött?

För tillfället sitter jag här och surfar runt på facebook som så många andra människor gör. Vad är det egentligen som är så roligt med Facebook? Det enda jag gör där är att sitta och spela de meningslösa spelen. De flesta av dem är ganska lika, antingen så ska jag skörda efter X antal timmar/dagar eller så ska jag ta bort maten från spisen, sen har vi ju också de spel då jag bara klickar på några knappar så att jag får exp och pengar sen måste jag vänta några timmar innen jag kan göra allt igen. Det är helt enkelt bara meningslösa spel till tidsfördriv. Jag slår vad om hälften av er som läser min blogg spelar antingen Farmville, Pet society, Barn buddy, Maffia wars mm. Det är helt enkelt bara slöseri med tid men man gör det ändå.

Bara för att bloggar är så tråkiga utan bilder så kommer några bilder på några av deras logon. Jag tror ni kommer fatta till vilken de tillhör. XD





Det var allt för mig :D

Kommentarer
Postat av: mammatanten

Ja du gumman vi gör många meningslösa saker! Men dom måste ju ha någon mening eftersom vi gör dom...?

2010-01-17 @ 10:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0