Träning?

Idag har jag haft ju-jutsu, vilket jag tycker är skoj. Vi gjorde bara nya saker och vi ströp varandra lite nu och då men det var ändå skoj. ^^ Det blev ett lugnt pass men man blev ändå varm, fast det aknske bara är jag som är otränad. ;) Men nog snackat om sånt krims krams vi kan gå över till Japan istället :D

Jag är en japan nöd kan man säga. Här kommer några bilder som jag hitta på google då jag sökte på japanska saker. 


Skulle du vilja bo i ett sånt här hus? Jag vet inte om jag skulle vilja det men lite fränt skulle det vara i alla fall.


Tyckte bara att växten var så fin, finns inte så många vita träd och den här får mig att tänka på snötäckta björkar. :D





Jag älskar körsbärsblommor! Jag måste fara till Japan under våren bara för att få se dom blomma i verkligheten.


Kommentarer
Postat av: Schniffel

Körsbärsblommor finns inte enbart i Japan ;) Om det nu är bergsluften som gör dem så speciella, kan man lika gärna åka till Pyrenéerna i Spanien x) Jag ser i alla fall ingen skillnad på Japanska körsbärsblommor och "vanliga".

2010-01-19 @ 10:20:48
URL: http://schniffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0