Tjo flöjt!

Tjo flöjt  är inte mitt ord precis, snodde det från min kompis som fyllde 17 år idag, Grattis till dig!

Nu till vad jag har gjort idag ^^
Vi hade skridskor på idrotten idag, något som jag hatar. Bara efter några minuter ute på isen så har jag förlorat allt mitt blod i mina fötter och kan knappt åka. Det gör det knappast bättre att mina skridskor inte är slipade på cirka 10 år. Men jag hade ändå skoj de stunder jag kunde glömma bort min smärta och bara spela Handboll, Hockey bockey och något med en ring som boll och man har klubborna upp och ner vända istället för som vanligt. Jag hoppas ni förstår vad jag mena.

Efter skolan idag så följde jag med min kompis hem för att fira hennes födelsedag, som jag skrev lite om i början av inlägget. Till middag åt vi hamburgare som jag är så himla läss på. Vi åt det typ en gång i veckan här hemma ett tag och då blir man nådigt läss på det, men det funkade ändå. Till efterrätt blev det tårta så klart, de var riktigt goda faktiskt. Båda var helt vanliga köpta tårtor. Den ena hade blåbör som dekoration i mitten med grädde runtom och blåbärssylt inuti. Den andra hade physalis som dekoration på kanterna med en ros i mitten, en marsipanros, sen var det självklart grådde på den med. Inuti hade den jordgubbs sylt, även om jag inte tog någon physalis så var tårtan god. Jag tycker inte om physalis.

Sen orkar jag inte gå in på några mer detaljer. I present fick hon många roliga saker bl a en konstig rubiks kub och en dator. Hennes reaktion på datorn var "nu måste jag instalera om **** och det kommer ta fyra timmar innan jag har hett in mina skivor" vet inte exakt vad hon sa men något lknande. Men man märkte ändå att hon var riktigt glad över sin dator.

Det var allt jag hade att säga. bara för att denna blogg inte ska bli hur tråkig som helst så lägger jag in några bilder på en av mina favorit karaktärer bland manga/anime.

Först som chibi, sen som liten och till sist som han är nu.
 
  

  

 


Men nu ska jag ta och lägga mig, God natt.


Kommentarer
Postat av: identity

sv: såhär svarar man på kommentarer :D hehe

2010-01-14 @ 11:37:21
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var med och tävla om en miniplattång på min blogg! :)

http://holykirch.blogg.se/2010/january/tavling-miniplattang.html#comment

2010-01-14 @ 14:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0