Läskigt :o

En 31 årig man skrev detta till mig på apberget :s


hej du va ju söt...

Jag svarade: huh, okej, Tack tror jag :s
Vem är du?

en trevlig kille som söker efter en trevlig tjej du då??

Jag svarade: En tjej som ofta är glad,

läget annars???du kanske tycker att jagär en pedofil eller???

Jag svarade: Läget är bra....

vars i stan finns du???har du kille??

Jag svarade: Jag bor inte i stan och ja jag har kille.

ok då kanske inte jag är intressant för dig....

eftersom jag söker efter en älskarinna...

Jag svarade: Som är hälften så gmmal som dig? :o

bara kemin stämmer och man är myndig så gå ju det mesta bara man är ute efter samma sak lite frestande???:)

Jag svarade: Haha För det första är jag inte myndig, för det andra är du en helt random kille som är dubbelt så gammal som mig och för det tredje har jag redan en pokvän.




Helt sjukt :s

Efter det så slapp jag honom men det var ändå lite random. Det skrek bara Pedofil om honom så att det inte är sant :O

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Anmäl till polisen för fan! ÄCKEL!!!

2010-02-04 @ 23:40:18
URL: http://johannaliidmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0