Jobbig vecka....

Måndag: Ju-jutsu (men det är bara skoj ;D)
Tisdag: Franska Prov (kryddat med lite random stuff som Marianne tyckte var roliga at suprisa oss med)
Onsdag: Sjukt snorig, ont i halsen och se ha Handboll (ingen bar kombination om jag får säga det själv)
Torsdag: Historia Prov, Franska läxförhör (fortfarande sjuk och kunde knappt andas medan jag satt och skrev provet)
Fredag: Engelska läxa, (återberetta en text på 10 sidor med hjälp av 10 stödmeningar från texten)

Roligt va? xD

Men nu orkar jag inte tänka på det. Över till något roligare. I april ska jag och två kompisar fara till Uppsala och vara på en konvet där som kallas Uppcon. Jag längtar verkligen och sitter och kollar in bilder på hur det har varit de andra åren. Det ser verkligen så roligt ut att jag nästan sprcker av längtan. För er som inte vet vad uppcon är så är det ett konvent för alla manga och anime intresserade. Man kan spela spel, träffa ny människor, smaka på den japanska maten, Lyssna på Japansk musik, se på alla som cosplayar m.m.

Är kommer några random bilder som jag hitta på google ^^

  



   


Någon som tycker att de är någolunda likt?
Detta kallas att cosplaya ^^ Det är ganska svårt att likna en som är tecknad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0