Hej!

Idag har jag haft skola och varit på stan.
På stan köpte jag en present till min kompis som fyller 17 i morgon.
Jag köpte en bok som heter "Äcklig" och handlar om ett barn som under sin uppväxt alltid fått höra av sin mamma att hon är äcklig och oönskad. När hon var tretton år så lämnade mamman henne utan mat, vatten eller tak över huvudet och hon fick klara sig själv. Sen får man följa hennes kamp om hur hon blir USA's första svarta dommare. Jag har själv inte läst den men den lät bra. Jag hoppas hon kommer gilla den. Men jag har en reservplan, jag köpte också ett par örhängen som jag vet att hon kommer gilla. ;)


Grattis i förskott!

Här kommer en bild på något jag gillar:

 

Jag älskar Japan. Deras kultur, miljö, manga, geisher mm.


Kommentarer
Postat av: identity

Då gillar du Fokis blogg? :D

2010-01-12 @ 22:01:10
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: Schniffel

Då var det väl tur att jag inte hittade hit dagen du skrev det här, va? xD Det hade inte gått så bra x)

2010-01-16 @ 18:51:16
URL: http://schniffel.blogg.se/
Postat av: Anonym

läss stavas less

2010-01-16 @ 20:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0