God Morgon!

eller rättare sagt god dag, men vissa har ju just stigit upp. :)
Idag ska jag plugga har jag bstämt. Jag har franska prov på tisdag, franska läxförhör på torsdag ocg historieprov på torsdag. Det lät väl som en mjuk start efter lovet? Men alla måste vi dra strået till stacken så det är bara bita ihop och hoppas på det bästa.

För tillfället sitter jag och funderar på hur mycket det skulle kosta att fara till Japan i en vecka eller två. Det skulle vara jätte roligt och funderar på att fara dit efter jag har tagit studenten. Men då är det bara det att man måste spara pengar som jag inte är så bra på. Jag är en sån här impulsköpare och köper saker som jag sen inte har nytta av, men då jag har ett mål så brukar jag vara bättre på att spara.




Men jag skulle inte tacka nej till att sitta i det här trädet eller under det för den delen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det är bra att ha mål här i livet.

2010-01-17 @ 19:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0