Blandat.

För tillfället så känner jag mig väldigt förvirrad. Det finns tusen och åter igen tusen tankar i mitt huvud. En del skulle passa bra till uppgifter i svenska medan andra bara susar runt och gör ingen nytta.  Varför sätter hjärnan igång och tänker på kvällarna för mig? Det skulle ha varit mycket bättre om jag hde de här funderingarna under skoltid. Jag har alltid brist på fantsi på svenskalektionerna då vi ska skriva något. Fantasin kommer alltid på kvällen då jag inte orkar sitta och skriva ner det även om jag borde göra det.

I torsdags var jag sjuk och då hade vi information om individuella valet som vi ska lämna in senast den 18 februari. Jag tror också att det var information om inriktningarna med och att man ska välja dem med snart men jag har verkligen ingen aning. På måndag blir det att gå till syon och kolla upp vad jag har missat.

Det jag har hört av de andra så vill jag inte gå kultur lika mycket längre. Jag vill nog gå språk då eller samhälls. Jag är som sagt väldigt förvirrad för tillfälet och har ganska många beslut att fatta.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja lilla vän..det är inte lätt att fatta sådana beslut. Dom är väldigt viktiga fast det är så svårt!

2010-01-31 @ 12:46:09
URL: http://mammatanten.blogg.se/
Postat av: Schniffel

Jag brukar titt som tätt få fantasibrist på svenskan. Fast å andra sidan har jag ju ett rätt enormt arkiv som jag har skrivit där det bara är att plocka idéer och lägga in lite influenser från verkligheten, så kan man hoppas på att det blir bra.



Det är grymt svårt att välja rätt! Teknik känns inte som det ultimata, men som du vet så orkar jag inte gå om ettan på natur ;) Vem orkar fara till stan och bara ha tre olika ämnen under hela veckan? Man är ju nästan ingenting med klassen då heller.



Går du inriktning samhälls så tror jag att du får rätt mycket att välja på - Men man ska ju ta det man tycker verkar kul ;)

2010-01-31 @ 13:11:01
URL: http://schniffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0