Ibland.

Ibland önskar jag att tiden kunde stanna, att man fick leva ut ögonblicket ett liten tag till.
Ibland önskar jag att man kunde gå bak i tiden och ta vara på alla goda stunder man haft.
Ibland önskar jag att tiden junde gå fortare så man slipper de kobbiga.

Men man kan varken stanna, backa eller spola tiden.
Livet går vidare även om man inte vill det. Tiden går så fort den vill och kommer inte sakta ner eller skynda sig bara för att man vill det. Tiden är ingenting du kan göra något åt.

Jag Längtar tills om två månader då jag hamnar i uppsala. Jag längtar tills om cirka 3 år då jag ska till japan.
Jag vill uppleva hur det var att vara liten igen då man inte har ett enda bekymmer i världen.
jag vill stanna tiden och vara i denna lycka för evigt.


Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla hjärtat....att vara liten är inte alltid lätt det heller:) Pst...kolla stavning och tangentmissar innan du lägger ut dina inlägg.

2010-02-14 @ 18:19:04
URL: http://mammatanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0