Bäst?

Äntligen har vi ljud på datorn igen! :D

Jag kan börja från början. för ett tag sen så hade vi virus på datorn och man kunde inte göra ett skvatt på den. När man försökte öppna en sida av något slag såstängde viruset ner rutan. Då ominstallerade vi hela datorn och fick bort viruset men då hade vi inget ljudpogram kvar på datorn.

Idag då jag hade ju-jutsu så kom vi in på ämnet disney filmer. Micke tyckte att man skulle se alla de nya på engelska för på svenska så förstörs skämten. Då jag sa att jag inte hade filmerna på engelska sa han att jag skulle ladda ner dem och se dem på engelska och så kom vi in på att jag inte hade något ljud på datorn. Micke förklarade för mig hur jag skulle göra för att få ljudet att funka men jag klarade inte av det ändå.

Då kom jag på att vi måste ju ha en skiva någonstans eftersom det oftast följer med back-up skivor ifall datorn skulle kracha. då jag hade provat typ 2 olika skivor med något sorts ljudpogram på så hittade jag rätt skiva och nu har vi ljud igen.

Tredje gången gillt, visst är det så man säger ;)

Och jag måste bara skriva att jag är mycket bättre än jörgen för han klarade inte av det och han är cirka 3 gr så gammal som mig. xD eller inte riktigt men dubbelt så gammal + 10 år. Han borde kunna sådant tycker jag för han är ganska bra med datorer.







Det är vad jag är det :}


Kommentarer
Postat av: mamma

DU ÄR BÄST!!

2010-02-02 @ 10:13:45
URL: http://mammatanten.blogg.se/
Postat av: Annica

VAB Vård av barn står det för.

2010-02-03 @ 00:04:50
URL: http://mammatanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0