Disney...

Disney är något du varken kan vara för lite eller för stor för att gilla. Jag har vuxit upp med Disney och älskar filmerna. Ingen kan väl ha missat att se de gamla klassikerna som Snövit, Lejonkunge, Tarzan, Mulan m.m. Varje gång någon säger att de inte har sett, till exempel Djungelboken, så blir jag förvånad. Jag ser det som en självklarhet att ha sett disney filmer sen man var liten.

Till helgen så blir det förmodligen till att se Toy Story 3 på bio med Ann och kanske Pontus, Emma, Mamma och Jörgen med. Jag hoppas det kommer en massa "klassiska" disney låtar. Jag tycker att det är oftast låtarna i filmerna som är hjärtat i filmen, men alla disney filmer har inte sånger och är bra ändå.


Kommentarer
Postat av: Schniffel - Maximal nördvarning

Det är ingen sång i Taran och den magiska kitteln XD

2010-08-31 @ 20:59:46
URL: http://schniffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0