Oj oj oj...

idag har det hänt mycket. Jag kan börja men gårdagen då jag var med Parvilf och Schniffen. Vi bestämde oss för att gå och lägga oss relativt tidigt så att vi kunde stiga upp kring 9.00. Imorse så ringde min väckarklocka på mobilen 06.30. Jag tänkte bara varför? Den ringde varken igår eller i måndags och jag trodde jag hade stängt av den, men tydligen inte.

Senare på dagen då jag hade kommit hem så skulle jag pröva att pumpa Pontus cykelhjul, men de ända pumparna jag hitta var en fotbollspump och en pump som saknade munstycke så det gick inte så bra xD

Då jag var påväg in igen efter mitt misslyckande så var Mikael och Maria på väg ut för att köra skoter, någon timme senare kommer tillbaka gående. Det var nämligen så att skoterns ena skida hade gått sönder, om jag inte missuppfattade det hela, och de voltade några gånger. Maria tappade hjälmen och har förmodligen hjärskakning och min bror fick en spricka i foten och kommer få ha gips ett tag.

Men nu över till roligare grejer. Imorgon far vi!
Jag har nästan packat klart men några grejer ska jag inte packa förän imorgon ^^

Jag kan avsluta med den första Nickelback låten jag hörde ^^


Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Hahah, coolt! :D

2010-04-12 @ 18:25:44
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0