Hej igen...

Det var ett tag sen jag uppdaterade, jag har ingen ting att skriva om, men nu kände jag mig skrivar sugen ;)

För tillfället roar jag mig med att Lyssna på Iren Cara - What A Feeling...


och spela Naruto-Arena :)

Nu över till annat roligt. Det är endast 3 dagar kvar till uppcon! :D
Jag längtar så mycket så att det känns som om jag ska spricka xD
Men samtidigt är jag lite osäker, det kanske inte kommer bli så roligt som man tror.
Men det lär jag ju märka då jag är där ;)


UKK där vi ska vara ^^^


Kommentarer
Postat av: mamma

Det kommer nog att bli bra...tänk bara att få vara med sina goa kompisar och slippa tjatiga föräldrar. Vad kan bli bättre??

2010-04-07 @ 20:56:45
Postat av: Schniffel

Jag är GANSKA säker på att jag var in dit på höstlovet 2008. Om det är det så är det fullständigt ENORMT xD

2010-04-08 @ 20:40:59
URL: http://schniffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0