Eurovison Song Contest

Den 29 Maj kommer Eurovision Song Contest att vara i Oslo.

Här är Nordens bidrag ^^ 

Norge - Didrik Solli Tangen - My heart is yours


Jag tyckte att låten påminde väldigt mycket om Michael Jackson's låt


Men i överlag var den bra ^^

Sverige - Anna Bergendahl - This is my Life


Jag Gillar den här ^^ Hon är endast 18 år även om hon ser mycket äldre ut.
Finland - Kuunkuiskaajat - Työlki Ellää (One can work for a living, too)

Jag vet inte om de kommer översätta den till Engelska sen men det hoppas jag inte ^^ Jag gillar den som den är :D
Island - Hera Björk - Je Ne Sais Quoi (Jag vet inte vad. jag tror det betyder det)
 
Jag gillar den med :D

Sist men inte minst (eller ska jag säga sämst?):
Danmark - Chanée & Tomas - In a moment like this
Jag tyckte den var tråkig i början men sen gillar jag den :D

Alla kanske inte kvalar in (även om jag tror det ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0