Bakat ^^

Igår så bakade jag "Negerbollar" ,som jag säger, eller chokladbollar om du föredrar det ;)
Jag bakade också en kladdig kaka nämligen kladdkaka xD Själv så tog jag inga foton men mamma var snabbt fram med kameran och tog några bilder ^^


Så där fin var jag xD

och så fin var kladdkakan ^^

Jag har också bakat idag men de får ni inte se några bilder på nu men kanske sen, vi får se hur det bli med det ;)
Jag har bakat "kakan med många namn". En del kallar den falsk tosca, en del chokladrutor med kokos och en del bara kokoskaka. Jag gillar i alla fall den kakan :D

Sen så ska jag också baka en tårtbotten/sockerkaka. Vi ska fira Jörgen som fyllde år i torsdags (den 15 april)

Så vi kan säga GRATTIS!! (i efterskott ;P)

Vet inte om jag vågar nämna någon ålder ;P

Kommentarer
Postat av: mamma

Näe...klokast är väl bara att säga grattis!!

2010-04-18 @ 00:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0